خرید شیلد صورت
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آیا می توانم به جای ماسک در هواپیما از محافظ صورت استفاده کنم؟


پوشش صورت باید نرم باشد و هم دهان و هم بینی را بپوشاند. استفاده از باندان، پوشش های مشبک صورت و ماسک های دارای دریچه مجاز نیست. اگرچه استفاده از محافظ صورت مجاز است، اما باید با ماسک صورت استفاده شود.

 

آیا محافظ صورت برای کووید خوب است؟


ولدای می گوید: «سپر صورت به تنهایی نمی تواند از شما در برابر ویروس کرونا محافظت کند. یک محافظ صورت بدون ماسک فقط از شما در برابر پاشیده شدن و اسپری محافظت می کند. همچنان می‌توانید در معرض قطرات/آئروسل‌هایی باشید که در اطراف دهانه‌ها نفوذ می‌کنند.» برای محافظت بیشتر، یک محافظ صورت را با ماسک خود جفت کنید.

آیا شیلدهای صورت 100% موثر هستند؟


سپرهای صورت را مطالعه کردند و به این نتیجه رسیدند که آنها می توانند قرار گرفتن کوتاه مدت کارکنان مراقبت های بهداشتی را با ذرات بزرگ ذرات معلق در هوا کاهش دهند. اثربخشی محافظ صورت، کاهش میزان مواجهه استنشاقی با ویروس آنفلوانزا در گیرنده، بین 68 تا 96 درصد تخمین زده شد.

 

آیا سپرهای صورت محافظت می کنند؟


مطالعات انجام شده توسط پزشک-محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی وین نشان می‌دهد که استفاده از محافظ‌های پلاستیکی صورت همراه با ماسک‌های جراحی بهترین محافظت را در برابر عفونت COVID-19 فراهم می‌کند، اما ترکیب این دو تفاوت چندانی در استفاده از ماسک به تنهایی ایجاد نمی‌کند.

 

چه کسی باید از عینک یا محافظ صورت برای محافظت در برابر COVID-19 استفاده کند؟


عینک، محافظ صورت - آیا باید آنها را به عنوان یک اقدام احتیاطی برای COVID-19 استفاده کرد؟ مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) استفاده از محافظ صورت یا عینک را به عنوان جایگزینی برای ماسک به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر ویروسی که باعث COVID-19 می شود، به عموم مردم توصیه نمی کند.

 

آیا محافظ های صورت منقضی می شوند؟


خرید شیلدهای صورت را می توان به مدت 36 ماه یا سه سال از تاریخ تولید آنها استفاده کرد، Health Sec. فرانسیسکو دوک سوم گفت، و خاطرنشان کرد که فوم روی چرخ دنده - که به عنوان یک بالشتک برای پیشانی کاربر عمل می کند - پس از مدت مذکور خراب می شود.


آیا محافظ صورت هنوز مورد نیاز است؟


در حالی که IATF-EID هنوز در مورد سیاست استفاده از محافظ صورت تصمیم نگرفته است، او به مردم یادآوری کرد که ماسک صورت همچنان مورد نیاز است و به صورت عادی باقی خواهد ماند. ... روز سه شنبه، سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت استفاده از محافظ صورت علیرغم تهدید ناشی از نوع Omicron کووید-19 اجباری نیست.





:: برچسب‌ها: محافظ صورت , سازمان بهداشت جهانی , سه سال , ویروس ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: